عکس انواع مبدل حرارتی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

عکس انواع مبدل حرارتی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

عکس انواع مبدل حرارتی: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع مبدل حرارتی را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات انواع مبدل حرارتی صفحه ای- انواع مبدل های حرارتی- قیمت مبدل حرارتی استخر- آشنایی با انواع مبدل های حرارتی- قیمت مبدل حرارتی استیل- فرمول راندمان مبدل حرارتی- همه چیز درباره مبدل های حرارتی- مبدل حرارتی جدیدکه تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


عکس انواع مبدل حرارتی: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع انواع مبدل حرارتی صفحه ای- انواع مبدل های حرارتی- قیمت مبدل حرارتی استخر- آشنایی با انواع مبدل های حرارتی- قیمت مبدل حرارتی استیل- فرمول راندمان مبدل حرارتی- همه چیز درباره مبدل های حرارتی- مبدل حرارتی جدیدخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع مبدل حرارتی باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

عکس انواع مبدل حرارتی- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع مبدل حرارتی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مبدل حرارتی صفحه ای- انواع مبدل های حرارتی- قیمت مبدل حرارتی استخر- آشنایی با انواع مبدل های حرارتی- قیمت مبدل حرارتی استیل- فرمول راندمان مبدل حرارتی- همه چیز درباره مبدل های حرارتی- مبدل حرارتی جدیدبا ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از مبدل حرارتی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

مبدل حرارتی طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید مبدل حرارتی لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

آشنایی با مبدل حرارتی اولیه و ثانویه

مبدل حرارتی پکیج در واقع به لوله های مارپیچی اطلاق می شود که با تیغه هایی ( فین ها ) به همدیگر متصل شده اند تا در مقابل شعله مشعل قرار گرفته و در نتیجه گرمای شعله را به آب درون خود منتقل نمایند. پکیج ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند اما اشتراک همه آنها در وجود مبدل حرارتی آنهاست. آشنایی با مبدل حرارتی اولیه و ثانویه

نکته : هر چقدر تعداد پره های فین بیشتر باشد گرمای بیشتری را از شعله دریافت میکند و البته به همین دلیل می تواند در مسیر عبور جریان دود انسداد ایجاد کند. عکس انواع مبدل حرارتی-  به همین خاطر در دستگاه های فن دار از مبدل هایی استفاده می شود که تعداد پره های فین آن ها نسبت به دستگاههای بدون فن بیشتر است تا در زمان عملکرد فن و خروج محصولات احتراق با سرعت زیاد انجام شده و مقدار بیشتری از گرمای شعله جذب مبدل شود.

عکس انواع مبدل حرارتی | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

انواع مبدل های حرارتی اولیه و ثانویه پکیج و پارامترهای تعیین کننده در آنها ..

1.تک مسیره یا دو مسیره بودن مبدل

٢. تعداد لوله ها ( 0 لوله , 6 لوله و …)

٣. تعداد فین های ( تیغه های متصل کننده ) تعبیه شده روی لوله ها و ضخامت فین ها

4.نوع اتصال ورودی و خروجی ها

٥. ابعاد مبدل حرارتی پکیج دو منظوره در این نوع روش ساخت مبدل حرارتی پکیج , تنها یک مبدل حرارتی دو منظوره داخل پکیج مورد استفاده قرار می گیرد.

این مبدل دو نوع کار را انجام میدهد:

1 .. آب مدار گرمایش را گرم می کند.

۲. موجب گرم شدن مدار آب بهداشتی می گردد. در این نوع روش ساخت مبدل حرارتی پکیج، دو لوله متفاوت درون همدیگر قرار می گیرند که لوله داخلی محل عبور آب گرم بهداشتی بوده و لوله دومی نیز محل عبور آب مدار گرمایش می باشد. عکس انواع مبدل حرارتی- در زمان برخورد شعله به مبدل دو منظوره در ابتدا آب مدار گرمایش گرم شده و گرم شدن آب مدار گرمایش موجب خواهد شد که لوله درونی داخلی گرم شود.

در نتیجه ، آب مصرفی درون لوله هم گرم خواهد شد. همان طور که مشخص است آب مدار گرمایش به وسیله شعله مستقیم گرم میشود اما آب مدار مصرفی به وسیله آب مدار گرمایش گرم شده و در واقع شعله برخوردی با آن ندارد.

نکته : مبدل دو منظوره از دو لوله 3/4 اینچ و دو لوله 1/2 اینچ تشکیل شده که برای اینکه رسوب آب مصرفی کمتر گردد. لوله 1/2 کاملا درون لوله 3/4 اینچ قرار گرفته است آب شوفاژ درون لوله 3/4 و آب مصرفی درون لوله1/2  قرارداردشعله به آب شوفاژ برخورد کرده و آب شوفاژ گرمای خود را به آب مصرفی می دهد.تا رسوب آب مصرفی کمتر گردد.

نکته خرابی مبدل دو منظوره : اگر فشار آب گرم مصرفی کم گردد یا فشار آب شوفاژ بدون باز کردن شیر پرکن , دائما بالا رود نشان از خرابی مبدل دو منظوره می باشد.

مبدل حرارتی تک منظوره پکیج : در روش ساخت مبدل حرارتی پکیج تک منظوره به جای اینکه از یک مبدل دو منظور استفاده گردد از دو مبدل جداگانه استفاده می شود عکس انواع مبدل حرارتی- که تحت عنوان مبدل اولیه و ثانویه شناخته می شوند.

در سیستم پکیج، مبدل اولیه برای گرم کردن آب مدار گرمایش به وسیله شعله مستقیم استفاده می شود و مبدل ثانویه به منظور گرم کردن آب مدار بهداشتی بدون نیاز به شعله مورد استفاده قرار می گیرد و در عمل آب مصرفی با عبور از مبدل ثانویه که بصورت همزمان توسط عبور آب گرم مدار گرمایش از آن گرم شده به دمای مورد نظر می رسد.

عکس انواع مبدل حرارتی- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – عکس انواع مبدل حرارتی– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات انواع مبدل حرارتی صفحه ای- انواع مبدل های حرارتی- قیمت مبدل حرارتی استخر- آشنایی با انواع مبدل های حرارتی- قیمت مبدل حرارتی استیل- فرمول راندمان مبدل حرارتی- همه چیز درباره مبدل های حرارتی- مبدل حرارتی جدیدپرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – عکس انواع مبدل حرارتی– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.